وبلاگ شهید دانشجو عبدالوهاب قنبری

زندگی نامه شهید دانشجو عبدالوهاب قنبری

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ


شهید دانشجو عبدالوهاب قنبری
زندگی نامه شهید :

شهید عبدالوهاب قنبری در روز سوم آبان ماه 1339 در خانواده ای متدین ، فرهنگی و فرهیخته چشم به جهان گشود . تحصیلات خود را تا گرفتن مدرک دیپلم تجربی با نمرات عالی ادامه داد ، سپس در رشته فلسفه دانشگاه تهران پذیرفته شد . این شهید والامقام در پیش از انقلاب فعالیتهای انقلابی خود را با هسته های مبارز مذهبی و روحانیون مبارز آغاز کرد و برای پیروزی انقلاب زحمات فراوانی متحمل شد . به محض پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و در جبهه های مختلف غرب و جنوب ایثارگری های فراوانی نمود از جمله این رشادتها و ایثارگری ها عملیات مطلع الفجر بود که ایشان فرماندهی و هدایت قسمتی از عملیات را عهده دار بوده است . در آخرین بار حضور در جبهه دارخوین مورد اصابت ترکش توپ دشمن قرار گرفت و به فوز عظیم شهادت نائل گشت .

پیکر پاک شهید در مزار شهدای کرمانشاه به رسم امانت به خاک سپرده شد. خداوند او را با شهدای کربلا محشور و ما را مشمول شفاعتش قرار دهد . انشاا...

روحش شاد و یادش گرامی

وصیت نامه شهید :

وصیت به خواهران و برادران

مجالس فاتحه جزمردانه هیچ نوع مجلسی گرفته نشود و شهید به طور گمنام باقی بماند و سفارش دیگر در خط اسلام و امام قرار گرفته باشد ، کتابخانه آن که متجاوز 700 جلد کتاب وقف خانواده و افراد فامیل که در خط امام هستند مطالعه و سپس برگردانده شود .

احتیاط ایشان به حدی بود که برادر و خواهرش را سفارش می نمود که حتی از خودکار جیب پدر چیزی ننویسید چون خودکار امکان دارد بیت المال باشد .

عکسهای شهید :




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
عبدالوهاب قنبری

نظرات  (۱)

سلام کسی با شهید عبدالوهاب خاطره داره لطفا بنویسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی